Klacht Online.nl: zomaar afgesloten van dienst, zonder dat je hebt opgezegd en kan niet meer aangesloten worden

# 199111
LYMan

Wij zijn per 30-nov-2016 afgesloten van de diensten van Online. Na diverse telefoontjes is gebleken dat ons lijn "gekaapt" is. Dit betekent dat een ander provider onze "lijn" heeft. Echter, wij hebben niks bij een ander provider lopen (op dat moment). Wij hebben op 2 nov een aanvraag ingediend bij KPN, omdat Online in twee weken tijd diverse storingen en foute adviezen heeft gegeven. Bij KPN hebben we GEEN overstap service kunnen aanvragen, omdat we ons klantnummer bij Online op dat moment niet wisten. Dus moesten we dat zelf bij Online opzeggen. Dat hebben we uiteindelijk niet gedaan. Nu kregen we weer storing rond 25 nov waarbij internet en telefonie uitvielen. Weer online gebeld en zij vertelden dat het hard-ware was en een monteur moest komen. en op 30 nov hadden we ook geen televisie meer. Weer online gebeld en die zeggen dan dat de lijn is gekaapt en dat ze ons niet meer terug kunnen aansluiten.

ik wil voor de maand december of totdat ik aangesloten ben op mijn nieuwe provider (ben inmiddels helemaal klaar met Online dat ik de hele boel heb opgezegd per 1 jan 2017) nog internet, telefonie en televisie hebben. Ook wil ik voor de maand december een volledige compensatie krijgen van Online. Ik ga de abbonnement kosten van dec niet betalen.
En daarnaast heb ik ook heel veel belkosten gemaakt om in contact opnemen met Online. Ik denk dat ik in de afgelopen periode wel meer dan 5 uur aan mobiele kosten heb gemaakt voor online, omdat de vaste telefoonlijn eruit lag, moest ik wel gebruik maken van mijn mobiel. Daar wil ik ook een vergoeding voor krijgen voor mijn gemaakte belkosten via mijn mobiele telefoon.

Online.nl
    Beste LYMAN,

Zojuist heb ik u telefonisch proberen te bereiken, helaas is dit niet gelukt. Wij hebben voor u een klachtendossier aangemaakt. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om dit probleem samen op te lossen.

Ali van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?