Opgelost door Online.nl: Zomaar geld afschrijven zonder een rekening of specificatie te sturen

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 392618
Gebruiker
Sarahaha
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In juli heb ik mijn abonnement beëindigt ik heb Julie gemaild met de vraag mijn een doos te sturen zodat ik de modem etc kan retourneren op 30 juli mailde jullie dat jullie dat zouden doen dat is niet gebeurd
Nu schrijven jullie 99 euro van mijn rekening af terwijl jullie spullen hier al maanden klaar liggen om terug gestuurd te worden
Ik heb geen abonnement bij jullie dus ik heb ook geen mijn online account meer dus geen enkele specificatie van deze "rekening"

De oplossing

Een retour doos sturen en deze "rekening" verwijderen

1 reactie

  1. Auteur
    Sarahaha
    Datum
    Ik heb het geretourneerd
    3SLFVZ143710270

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sarahaha
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen