Klacht Online.nl: Zonder toestemming opzegging geannuleerd

Klachtnummer
# 190042
Gebruiker
Annelice
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Tijdens het doorgeven van de verhuizing meteen aangegeven dat wij ook het contract willen beëindigen.
Wij waren ervan op de hoogte dat dit pas in december afloopt.
Nu krijgen wij vandaag een mail dat ze blij zijn dat wij klant blijven en de opzegging is geannuleerd ??!!
Nu hang ik ondertussen al een uur aan de telefoon om dit recht te zetten maar sta nog steeds in de wacht.
Constant problemen met online. Raad dit niemand aan.
Service is 0,0

De oplossing

Contact opnemen om alles recht te zetten.
Misschien kleine vergoeding voor alle belkosten iedere keer. Een uur wachttijd en dan nog niet geholpen zijn is niet normaal.

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste mevrouw Zondervan,

    Wij hebben uw klacht al eerder in goede orde ontvangen. Er is een klachtendossier aangemaakt en een contactpersoon aangesteld. Deze contactpersoon zal zo spoedig mogelijk contact met u op nemen. Wij doen ons uiterste beste te zorgen voor een goede oplossing.

    Met vriendelijke groet,
    Danny van Online.nl.
  2. Auteur
    Annelice
    Datum
    Ik neem aan dat zo snel mogelijk dezelfde dag is. Er is nog geen contact met ons opgenomen, er is zelfs nog een probleem bij gekomen. Er zijn weer loze beloftes gemaakt.

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen