Klacht Online.nl: Zwaar onder de maat internet

G. Veijer

Ik heb een 20Mb abonnement voor internet bij Online. Kreeg nooit meer dan 11Mb, de laatste tijd , nadat ik een aanbod voor een hogere snelheid had afgewezen , is mijn internet desastreus. ik heb amper 7Mb en vaak valt het helemaal uit. Ik kan nog geen nieuwsuitzending zonder tig stops volgen op lage bitrate. ik heb diverse malen geklaagd, alles gedaan wat men mij adviseerde en vervolgens komt er weer een van de helpdesk die weer helemaal van voren af aan wil beginnen , zonder de correspondentie fatsoenlijk te hebben door gelezen. grrrrrr ik begin er echt van te balen, als ik google earth wil gebruiken wacht ik 20 minuten eer ik een fatsoenlijk beeld heb, en oh wee als ik wil inzoomen. Voor hum eigen programma voor het instellen van wifi e.d , iets van 150 Mb was ik 25 minuten bezig. Kreun!!!!!!

ik wil gewoon waar ik recht op heb , 20 Mb , men bied mij een abonnement van 30 Mb aan , waar blijft mijn 20 dan?????

Ook een klacht indienen over Online.nl?