Opgelost door Online4pets.nl: 4 weken en vele beloftes van levering later, wachten we nog altijd

Willem

We hebben precies 4 weken geleden spullen besteld voor onze kat, die we precies een week na de bestelling zouden ophalen. Een deel van de spullen kwam na 3 weken, wat er dus op neer kwam dat de kat een week haar behoefte heeft moeten doen in een kartonnen doos en we uiteindelijk maar een tweede kattenbak hebben gekocht omdat het te lang duurde. De andere staat nu in de kast en wordt niet gebruikt. De voerbakjes en kattenbak zijn ook nog steeds niet binnen, wat betekent dat de kat 3 weken aan de bank heeft gekrabt, want ze moet toch haar nagels ergens aan scherpen, dat kan je haar niet kwalijk nemen. We vinden het erg vervelend dat we 4 weken lang iedere dag thuis hebben gewacht op de bestelling, want we hadden de spullen hard nodig, voornamelijk onze krabpaal. Sylvia van de klantenservice was erg vriendelijk, maar de beloftes die gemaakt werden over de levering, werden keer op keer niet nageleefd. We wachten nog steeds.

Geld terug voor de krabpaal en voerbakjes, deze willen we morgen gaan halen bij de lokale dierenwinkel.

Van het deel van de bestelling dat na 3 weken geleverd is hoeft niets retour.

Willem
    Ik heb ook zelf contact opgenomen met het bedrijf en ze hebben gezegd akkoord te zijn met het terugstorten van het geld. Moet goedkomen dus :)
    Na 2-3 weken werd geld teruggestort op mijn rekening

Willem

Ook een klacht indienen over Online4pets.nl?