Opgelost door Online4pets.nl: artikel niet geleverd

zerlinda

hondenstoel bestelt levertijd 2 tot 6 dagen zit al tien dagen te wachten er is totaal geen contact of mail verkeer het is niet netjes dan krijg je een mailtje met de zin begin volgende week maar die week is ook al weer voorbij geen uitleg niks

zo snel mogelijk leveren of geld terug

zerlinda
    contact gehad met online pets ze hebben het uitgezocht stoel is missing was verder uitverkocht sturen nu een andere
    tot nu toe goede reactie wacht verder op de bestelling
    Online4pets.nl
    Gelukkig dezelfde dag de "klacht" al telefonisch opgelost. Er zijn 2 bevestigingsmails gestuurd op dezelfde dag van plaatsing order 23-8 (geautomatiseerd) en 3 dagen na order plaatsing 28-8 van de status : is verstuurd. Er waren bevestigingen gestuurd, maar emails heeft klant niet kunnen ontvangen/vinden
    Helaas is pakket missing bij dpd. Zij gaan uitzoeken waar het is gebleven. Daar kan helaas 2 tot 4 weken overheen gaan. Dus onze snelste oplossing was voor andere kleur hondenstoel of geld retour, omdat de camouflage momenteel niet meer op voorraad is. De klant koos voor andere kleur hondenstoel. Deze wordt z.s.m. verzonden naar de klant.PS: Het is belangrijk dat klanten ook de goede en werkende gegevens invullen zoals telefoonnummer, adres en email adres en andere belangrijke gegevens, zodat de bevestigingen en e-mails goed ontvangen kunnen worden. Tevens zijn kan de klant ons ook telefonisch bereiken als er vragen zijn omtrent bestellingen en andere zaken. Deze gegevens zijn allemaal terug te vinden op onze webshop.Gelukkig is alles dezelfde dag nog opgelost en we zijn blij dat de klant tevreden daarover is. Veel plezier alvast van de hondenstoel.Met vriendelijke groet,Online4pets.nl
    zerlinda
    de oplossing is goed ik wacht alleen op de stoel die er nog steeds niet is nog even wachten dus

zerlinda

Ook een klacht indienen over Online4pets.nl?