Opgelost door Online4pets.nl: Geen reactie op emails

sad Opgelost
H.J. Ruberg

Online een hondenmand uit "voorraad" besteld. Verkoper stuurt per email een bevestiging zonder leveringstermijn. Op verzoeken per email om alsnog een leveringstijd op te geven wordt niet gereageerd.

als niet uit voorraad kan worden geleverd wilt ik de opdracht annuleren en mijn geld terug.
Na bestelling op 21.7, pas op 28.7 bericht dat product niet op voorraad is. Deze (huiskamer) firma lijkt zelf geen voorraden te hebben, maar na bestelling elders in te kopen. Na mijn annulering op 28.7 van de bestelling pas op 7.8. geld terug op mijn bankrekening. Deze firma is bijzonder onprofessioneel en niet aan te bevelen.

H.J. Ruberg
    Eindelijk 28.7 email ontvangen met de mededeling dat product niet meer leverbaar is. Daarop heb ik terugbetaling gevraagd. Antwoord was : "mij ga het doorgeven aan de administratie
    u ontvangt dan nog een bevestigingsmail van"
    Tot op heden nog niets ontvangen.
    H.J. Ruberg
    Ondanks annulering bestelling omdat product niet meer leverbaar was nog (4-8-2020) geen geld terug.

Ook een klacht indienen over Online4pets.nl?