Opgelost door Online4pets.nl: Geen reactie op emails

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 467198
Gebruiker
H.J. Ruberg
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Online een hondenmand uit "voorraad" besteld. Verkoper stuurt per email een bevestiging zonder leveringstermijn. Op verzoeken per email om alsnog een leveringstijd op te geven wordt niet gereageerd.

Gewenste oplossing

als niet uit voorraad kan worden geleverd wilt ik de opdracht annuleren en mijn geld terug.
Geboden oplossing
Na bestelling op 21.7, pas op 28.7 bericht dat product niet op voorraad is. Deze (huiskamer) firma lijkt zelf geen voorraden te hebben, maar na bestelling elders in te kopen. Na mijn annulering op 28.7 van de bestelling pas op 7.8. geld terug op mijn bankrekening. Deze firma is bijzonder onprofessioneel en niet aan te bevelen.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

2 reacties

  1. Auteur
    H.J. Ruberg
    Datum
    Eindelijk 28.7 email ontvangen met de mededeling dat product niet meer leverbaar is. Daarop heb ik terugbetaling gevraagd. Antwoord was : "mij ga het doorgeven aan de administratie
    u ontvangt dan nog een bevestigingsmail van"
    Tot op heden nog niets ontvangen.
  2. Auteur
    H.J. Ruberg
    Datum
    Ondanks annulering bestelling omdat product niet meer leverbaar was nog (4-8-2020) geen geld terug.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Online4pets.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen