Klacht Online4pets.nl: Klacht innopet bench

# 196333
Deborah

Ik heb 22-8-2016 een innopet bench besteld bij Online4pets.
Binnen een goeie maand kregen we al klachten, het bovenframe hing los,
Kwam omdat de plastic buisjes was afgebroken.
Contact opgenomen met Online4pets en gezegd dat de ritsen ook niet lekker gingen, haperen en niet dicht gaan.
Ze zouden contact op nemen met de leverancier.
Na een aantal dagen heb ik zelf terug gebeld en zo ging dat tot de dag van gisteren.
Ik bleef maar aan het lijntje gehouden worden, nadat ik heb gezegd dat ik de inmiddels nieuwe schade aan de bench ontdekt te hebben frame buizen zijn door de stof gegaan vanwege geen bescherming meer van de plastic buisjes die al meer als een maand kapot zijn er nog steeds niet zijn.
Heb ik gezegd dat ik er werk van ging maken dan blokkeren ze je ook maar via de whatsapp hoe kinderachtig ben je en dat met een eigen bedrijf! Inmiddels is er nog niks met de klacht gedaan en zit ik met 2 Benches omdat ik de ander niet naar behoren kon gebruiken !

Een normaal werkende bench waar ze voor bedoeld zijn en niet dat een mens uit noot een nieuwe heb moeten kopen!
We hadden in het begin met versturen al problemen( geen code ontvangen bijna week moeten wachten)

Ook een klacht indienen over Online4pets.nl?