Klacht Online4pets.nl: Spullen niet geleverd

van der Velde

Op 24 juli voor ruim € 200, aan spullen besteld (5 items); slechts 3 items geleverd waarvan 2 in een andere maat dan op de website vermeld. Deze 2 retour gestuurd, rest van de spullen nooit ontvangen, ook niet na herhaaldelijk navragen.

Nu nog bezig om dan eindelijk mijn geld retour te krijgen, ook dat duurt nu al eeuwen. Er wordt van alles beloofd, maar in de praktijk gebeurt niets.

Ik wil het geld van de niet geleverde en van de geretourneerde delen retour inclusief de verzendkosten van het retourneren.

Online4pets.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

van der Velde
    Op 23-8 een bericht gekregen dat het geld terug is gestort. Daar ging dan nog wel even 2 dagen overheen, maar op 25-8 was het geld bijgeschreven. Ik ben erg opgelucht.

van der Velde

Toch vind ik uiteindelijk niet dat de klacht correct is afgehandeld; ja, pas op het moment dat ik het hier gemeld heb. Voor die tijd is er met al mijn vragen en eis tot terugstorten niets gebeurd.

van der Velde
    Pas na het hier melden is het geld teruggestort; tot voor die tijd is er slecht tot niet gereageerd, van alles beloofd en niets nagekomen