Opgelost door Online4pets.nl: Totaal gebrek aan communicatie

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 564806
Gebruiker
NookieT
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Bestelling geplaatst, geen bevestiging gekregen.
Via contactformulier van de site bericht gestuurd, geen enkele reactie gekregen.
Gebeld: vriendelijke dame aan de telefoon die mij liet weten dat pakket uiterlijk maandag zou verzonden worden via DPD en dat ik hiervan nog een bericht zou krijgen.
Helaas niets meer gehoord.
De klachten ivm dit bedrijf doen mij het ergste vermoeden. Helaas pas nadien opgezocht, anders had ik hier nooit besteld.

Gewenste oplossing

Ofwel de goederen bezorgen en dit ook schriftelijk (via e-mail dus) bevestigen, hetzij geld terugstorten zodat ik bestelling kan plaatsen bij betrouwbare webshop.
Geboden oplossing
Goederen zijn na drie keer bellen geleverd. Niet echt een aanrader ondanks vriendelijke dame aan de telefoon.
Status
opgelost
Beoordeling
content

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Online4pets.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen