Opgelost door Onlinebedrijvenzoeken.nl: Misleiding

content Opgelost
JM88

Op 16-07 word ik gebeld door een bedrijf die aangeven dat ze nog even snel de gegevens willen checken of alles klopt voor ze verder kunnen met de zaken. Eerder die week heb ik met een ander bedrijf een contract afgesloten, ik dacht dus dat het ging om dit bedrijf. Echter krijg ik een paar dagen later een factuur in de bus van onlinebedrijvenzoeken.nl. Omdat ik natuurlijk niet eens was met deze factuur heb ik telefonisch contact gezocht maar de lijn blijft constant op bezet staan. Hierop heb ik een mail gestuurd met mijn klacht en dat ik het niet eens was met de factuur omdat de verkoper het verhaal zo heeft gebracht dat ze deden alsof ze een ander bedrijf waren.
Enkele weken later krijg ik een reactie met de geluidopname, in de mail word gezegd dat ik akkoord ben gegaan en de factuur toch moet betalen. Op de opname is inderdaad te horen dat ik akkoord ga maar deze opname is niet vanaf het begin van het gesprek waar dus wordt verteld dat ze alleen gegevens willen controleren en ook is niet duidelijk welk bedrijf ik mee bel.
Op het moment dat de opname start praat de verkoper zodanig snel dat het bijna niet te verstaan is laat staan volgen, in de opname zegt de verkoper inderdaad dat het gaat om onlinebedrijvenzoeken.nl maar omdat het zo snel gaat en niet te verstaan is was ik nog steeds in de veronderstelling dat het om een ander bedrijf ging.
Omdat ik toch de herinneringen van de factuur kreeg en nog steeds niet eens met de factuur was heb ik weer meerdere keren telefonisch contact gezocht en tot heden nog steeds de lijn op bezet. Hierop heb ik weer een mail gestuurd dat ik echt niet een contract heb afgesloten.nogmaals mijn verhaal uitgelegd. Hier is niet meer op gereageerd maar ik krijg juist een paar dagen laten een brief van een incasso bureau.

Ik zou graag zien dat het contract en de facturen nietig worden verklaard.

JM88
    Zoals verwacht neemt onlinebedrijvenzoeken.nl nog steeds geen contact op, zelfs niet wanneer ik het via deze weg probeer.

Onlinebedrijvenzoeken.nl
    Goedendag er is op 13 september 2019 wel degelijk contact met u opgenomen. U heeft aangegeven dat uw vrouw uit de nachtdienst komt en dan openstaand factuur zou betalen. Wij hebben tot op heden nog geen betaling ontvangen.

JM88
Het bedrijf heeft telefonisch contact opgenomen.

Ook een klacht indienen over Onlinebedrijvenzoeken.nl?