Klacht Onlinebedrijvenzoeken.nl: Misleiding

# 511940

Hoi
Ik heb laatst een pagina geopend op bedrijvenpagina.
En gauw genoeg daarna werd ik gebeld door bedrijvenpagina zijde ze maar helaas was dit online bedrijvenzoeken.
Ze deden zich voor als bedrijvenpagina en vroege of ze het op mochten nemen voor mijn pagina dus zij ik ja daarna vertelde ze vlug in de opname dat ze van onlinebedrijvenzoeken waren dat heb ik niet goed gehoord en daarna ook aangegeven in een mail. Maar daar word niet netjes op gereageerd want ze stuurde de opname en meteen dat ik het moest betalen anders kwamen er verdere maatregelen.
Ik heb nu de incasso brief gekregen van hun maar ben niet van plan dit te betalen.
Aangezien dat ik heb aangegeven dat het niet netjes was gegaan.
Hoe losse we dit op mvg sjef

Ik vind de rekening onterecht door misleiding

Hoi
    Ik heb laatst een pagina geopend op bedrijvenpagina.
    Aangezien dat ik heb aangegeven dat het niet netjes was gegaan.
    Hoe losse we dit op mvg sjef

Svv
Er is geen oplossing aan geboden, ze reageren hier ook al niet op! Er word niet opgenomen of terug gebeld. En hier geen reactie op. Dan krijgen ze ook geen reactie op de gestuurde rekening! Oplichters!!!!

Ook een klacht indienen over Onlinebedrijvenzoeken.nl?