Klacht Onlinebedrijvenzoeken.nl: Onterecht overeenkomst

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 407738
Gebruiker
JS DIVINE
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben op een slinkse manier telefonisch aan een overeenkomst met jullie bedrijf geholpen.
Jou collega zei dat ik al een overeenkomst had lopen (wat achteraf al niet klopte) en vroeg of ik die wilde verlengen. Ik wilde dat niet en via bandopname heb ik dat bevestigd, maar ik heb dus blijkbaar ook bevestigd dat ik wilde verlengen, maar dat kan ik mij ook niet herinneren. Er voel mij zwaar belazerd. Ik heb je collega dezelfde dag gebeld toen ik verrast werd door de factuur. Ik heb haar de situatie uitgelegd en zij schuilde zich achter de bandopname en heeft niet eens proberen te begrijpen wat ik uitlegde. Ik wilde de bandopname horen en kreeg die pas 4 dagen later, wat al raar is. Ik heb diezelfde dag dat ik je collega sprak per mail opgezegd, maar volgens je collega moet ik betalen omdat ik in de bandopname bevestigd heb. Ik voel mij echt zwaar kut. Ik vind het niet terecht.

Ik ga hier ook echt werk van maken.

De oplossing

Mijn geld terug

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JS DIVINE
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing. Ik krijg mijn geld niet terug helaas. Dus geen geld terug
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Onlinebedrijvenzoeken.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen