Klacht Onlinebedrijvenzoeken.nl: Onterecht overeenkomst

sad Niet opgelost
JS DIVINE

Ik ben op een slinkse manier telefonisch aan een overeenkomst met jullie bedrijf geholpen.
Jou collega zei dat ik al een overeenkomst had lopen (wat achteraf al niet klopte) en vroeg of ik die wilde verlengen. Ik wilde dat niet en via bandopname heb ik dat bevestigd, maar ik heb dus blijkbaar ook bevestigd dat ik wilde verlengen, maar dat kan ik mij ook niet herinneren. Er voel mij zwaar belazerd. Ik heb je collega dezelfde dag gebeld toen ik verrast werd door de factuur. Ik heb haar de situatie uitgelegd en zij schuilde zich achter de bandopname en heeft niet eens proberen te begrijpen wat ik uitlegde. Ik wilde de bandopname horen en kreeg die pas 4 dagen later, wat al raar is. Ik heb diezelfde dag dat ik je collega sprak per mail opgezegd, maar volgens je collega moet ik betalen omdat ik in de bandopname bevestigd heb. Ik voel mij echt zwaar kut. Ik vind het niet terecht.

Ik ga hier ook echt werk van maken.

Mijn geld terug

JS DIVINE
Geen oplossing. Ik krijg mijn geld niet terug helaas. Dus geen geld terug

Ook een klacht indienen over Onlinebedrijvenzoeken.nl?