Klacht Onlinebestrating.nl: Verkeerde levering, weinig meedenken

.pietpieterse

Beste online bestrating,

Ik heb op 6 juni j.l. een bestelling gedaan bij u. Deze is naar grote tevredenheid geleverd. Van de deze bestelling had ik een aantal stenen over. Hierop telefonisch een bestelling gedaan voor dezelfde stenen. Netjes volgens afspraak geleverd. Toen ik deze stenen wilde gaan verwerken afgelopen zaterdag, kwam ik erachter dat dit een ander soort stenen betrof. Abbeystones in plaats van puras strak.
Hierop heb ik zaterdag contact gezocht met uw bedrijf. De persoon die mij te woord stond zei mij dat ik ook zelf had moeten kijken toen ik de levering gekregen had. Deels mee eens. Ik heb aangegeven dat ik teleur gesteld ben, maar de stenen zal houden en een passende oplossing zoeken met de verkoper.

Samen met uw medewerker, vandaag een gesprek gehad waarin hij mij een compensatie aanbood van €30,-! Ik heb in totaal €1500,- besteed in een maand en 2x transport betaald. Dit gaf mij niet het gevoel dat ik gecompenseerd ben als klant. Ik heb hem voorgesteld om de mij de transportkosten te crediteren en een bos bloemen voor mijn teleurgestelde vrouw, en uitgelegd dat ik met deze oplossing als klant een goed gevoel aan over hield. Dit behoorde echter niet tot de mogelijkheden.

Ik kan niet begrijpen dat u als bedrijf voor een verschil van €50,- en een bos bloemen, uw klant niet met een goed gevoel achter wil laten. Het gaat mij niet om het geld maar om een stukje gevoel als klant, waar je mee achterblijft na een miscommunicatie.

Met vriendelijke groeten,

[naam verwijderd door moderator]

Compensatie op een manier welke voor mij als klant aanvaardbaar is.

Wij vinden dat Onlinebestrating.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Onlinebestrating.nl?