Klacht Onlinebetaalplatform.nl: Privacy maakt hier niets uit.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 326691
Gebruiker
Tgress
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wat een verschrikkelijk bedrijf. Ik had een geschil met een koper en was van mening dat deze persoon het geld niet terug zou hoeven krijgen. Er moet een lek zijn geweest, want de dame in kwestie had zowel mijn naam als persoonlijke rekeningnummer te pakken en dreigde me overal zwart te maken. Gezien mijn opleiding kon ik dit niet gebruiken. Klacht ingedient bij marktplaats en OBP, beiden trekken de handen er vanaf, "dit is niet mogelijk" is het enige wat ik van OBP na een stuk of 5 reacties op tickets terugkrijg. Er is een data-privacywet en daar wens ik dan ook gebruik van te maken. Al was het een foutje, geef het verdorie gewoon toe! Ik heb geen gegevens verstrekt, zit niet op Facebook of dergelijke, noch gebruik ik mijn naam op marktplaats. Waar zal de fout dan toch liggen, gezien de bank al helemaal geen gegevens verstrekt?

De oplossing

Ik wil gecompenseerd worden voor het bedrag wat ik door deze ongein ben kwijtgeraakt!! En een volledige controle van het zogenaamd perfecte systeem.

1 reactie

  1. Auteur
    Onlinebetaalplatform.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer, mevrouw,

    Ten tijden van een iDEAL betaling wordt enkel uw tenaamstelling getoond in het betaalscherm van uw koper. Dit is een verplichting vanuit iDEAL om deze betaaldienst te mogen faciliteren. Wij delen nooit privacy-gegevens zoals uw IBAN, uw bank of telefoonnummer.

    Ik vind het vervelend om te horen dat onze support-medewerkers u geen bevredigend antwoord hebben kunnen geven. Wij zullen dit intern bespreken zodat wij dit in de toekomst kunnen verbeteren.

    Met vriendelijke groet,
    Online Betaalplatform

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tgress
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry