Klacht Onlinebetaalplatform.nl: Privacy maakt hier niets uit.

Tgress

Wat een verschrikkelijk bedrijf. Ik had een geschil met een koper en was van mening dat deze persoon het geld niet terug zou hoeven krijgen. Er moet een lek zijn geweest, want de dame in kwestie had zowel mijn naam als persoonlijke rekeningnummer te pakken en dreigde me overal zwart te maken. Gezien mijn opleiding kon ik dit niet gebruiken. Klacht ingedient bij marktplaats en OBP, beiden trekken de handen er vanaf, "dit is niet mogelijk" is het enige wat ik van OBP na een stuk of 5 reacties op tickets terugkrijg. Er is een data-privacywet en daar wens ik dan ook gebruik van te maken. Al was het een foutje, geef het verdorie gewoon toe! Ik heb geen gegevens verstrekt, zit niet op Facebook of dergelijke, noch gebruik ik mijn naam op marktplaats. Waar zal de fout dan toch liggen, gezien de bank al helemaal geen gegevens verstrekt?

Ik wil gecompenseerd worden voor het bedrag wat ik door deze ongein ben kwijtgeraakt!! En een volledige controle van het zogenaamd perfecte systeem.

Onlinebetaalplatform.nl
    Beste heer, mevrouw,

Ten tijden van een iDEAL betaling wordt enkel uw tenaamstelling getoond in het betaalscherm van uw koper. Dit is een verplichting vanuit iDEAL om deze betaaldienst te mogen faciliteren. Wij delen nooit privacy-gegevens zoals uw IBAN, uw bank of telefoonnummer.

Ik vind het vervelend om te horen dat onze support-medewerkers u geen bevredigend antwoord hebben kunnen geven. Wij zullen dit intern bespreken zodat wij dit in de toekomst kunnen verbeteren.

Online Betaalplatform

Tgress