Wij vinden dat Onlineborduurplezier.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Onlineborduurplezier.nl: Geen spullen ontvangen na betaling, en geen geld terug na annulering bestelling na een week wachten.
Details
Klacht
26 juni bestelling geplaatst en per mail gevraagd of binnen een week leveren mogelijk was i.v.m. een verjaardag. Geen reactie gehad, en op 2 juli nogmaals gemaild. Op website geen tel.nr., maar via Google tel.nr. achterhaald en gebeld. Ik zou teruggebeld worden, maar dat is nooit gebeurd. Later op 2 juli mijn bestelling geannuleerd, met het verzoek het geld te retourneren, maar dat is nooit gebeurd.Gewenste oplossing
Geld terugbetalen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.