Klacht Onlineborduurplezier.nl: Heel jammer

Klachtnummer
# 462016
Gebruiker
Babyroze71
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ook tot op heden nog geen bestelling mogen ontvangen idd geen antwoord op je mail en telefonisch niet te bereiken weggegoot geld dus

De oplossing

Uitzoeken of het idd geen frauduleus bedrijf is

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Onlineborduurplezier.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Onlineborduurplezier.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen