Klacht Onlineborduurplezier.nl: Onlineborduurplezier oplichtingspraktijken onder verschillende namen

Anoniem46

Ook ik heb ik een bestelling geplaatst bij Online Borduurplezier in Velpen onder de naam borduurparadijs.nl staan ze in Deventer geregistreerd. (www.onlineborduurplezier.nl). Mijn produkt is in bestelling gezet maar mijn produkt heb ik nooit ontvangen maar wel voor betaald. Uiteraard zijn er ook geen producten geleverd. Op mijn e-mails wordt niet gereageerd en de telefoon lijkt te zijn afgesloten, ik wil graag het wordt uitgezocht en dat ik word teruggebeld wordt. Ook staat de site onder een andere naam in Deventer geregistreerd want in Velp zijn ze met de noorderzon vertrokken. Als je belt naar Deventer kom je terecht bij de huisartsen spoedlijn hoe vervelend het ook is, ik wil niet dat deze mensen lastig gevallen worden. Ik heb het al gemeld bij fraudehelpdesk en deze gaven mij een website dat ik kan nakijken, daar stond dit persoon in Hongarije geregistreerd en had zogenaamd een camping en die niet bestaatZeer duistere praktijken dus. Aangifte wegens oplichting gaat naar de politie want je geld daar kan je naar fluiten bij hen.
Jammer dat dit soort gasten bij kvk ingeschreven staan helaas...

Graag mijn produkt leveren waar ik voor betaalt hebt en afspraken ook voor anderen nakomen en eerlijk zijn en geen misbruik van mensen en websites maken stelletje oplichters.

Wij vinden dat Onlineborduurplezier.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Onlineborduurplezier.nl?