Klacht Onlinedesignmeubel.nl: levertijd niet nagekomen

Klachtnummer
# 133339
Gebruiker
Elif
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb een tafel besteld waar stond dat de levertijd 2 a 3 weken was. vervolgens heb ik een verkeerde eettafel gekregen en het zou nog 8 weken duren voordat ik mijn eettafel zou opgestuurd krijgen. nu zijn de 8 weken om ze hebben geen contact met me opgenomen ik heb zelf moeten bellen hoe het met mijn bestelling zit. en ik krijg als antwoord leverancier verwacht eind oktober de tafel te ontvangen en dat ik het zo snel mogelijk krijg. ik heb ze gemaild en gevraagd voor een oplossing nou geen reactie hierop dus. toen gebeld een geirriteerde medewerkster aan de lijn die zegt dat de levering niet bekende datum heeft. nu heb ik wel vooruitbetaald en daar een bevestiging van gehad op 02-07-2015 we zijn nu inmiddels midde oktober.
ik heb met geduld gewacht al die maanden en zoveel mogelijk probeert te communiceren.

De oplossing

ik wil een goed prijs voor de bestelde tafel. en dan heb ik het niet over de korting van 20 euro die ze me hebben toegekend. en ook een stipte datum van levering meer communiceren met de leverancier kan geen kwaad. en een wat minder geirriteerde telefoniste die op zn minst me goed te woord staat.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Onlinedesignmeubel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Onlinedesignmeubel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen