Klacht Onlinedierenspeciaalzaak.com: Leverings gebrek van Online Dierenzaak.com

Natalia

Ik heb op vrijdag 23 oktober een bestelling geplaatst op www.onlinedierenspeciaalzaak.com van totaalbedrag €46,90.
Ik heb twee bevestigingsmails gekregen. 1 voor de plaatsen van de order en 1 met de bevestiging dat de goederen waren verzonden. Tot de woensdag erop heb ik geen enkele postpakket ontvangen van Online Dierenspeciaalzaak. Na meerdere mails te hebben gestuurd naar info@onlinedierenspeciaalzaak.com en naar orderverwerking@onlinedierenspeciaalzaak.com Heb ik tot heden geen gehoor. Op de website kan men inloggen op een prive account, dat heb ik gedaan en onder mijn order staat de levering op status "geleverd". Via FB heb ik ook meerdere berichten verstuurd en ook hierop wordt niet gereageerd.
De goederen stonden vermeld op direct leverbaar in één van de bevestigingsmail.

Ik jeb via Ideal betaald, voor een snelle levering. Ik wens mijn goederen of mijn geld terug.

Ik wil mijn goederen z.s.m. Geleverd of het gehele aankoopbedrag terug gestort.

Wij vinden dat Onlinedierenspeciaalzaak.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Onlinedierenspeciaalzaak.com?