Klacht Onlinedierenspeciaalzaak.com: Leverings gebrek van Online Dierenzaak.com

Klachtnummer
# 135476
Gebruiker
Natalia
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op vrijdag 23 oktober een bestelling geplaatst op www.onlinedierenspeciaalzaak.com van totaalbedrag €46,90.
Ik heb twee bevestigingsmails gekregen. 1 voor de plaatsen van de order en 1 met de bevestiging dat de goederen waren verzonden. Tot de woensdag erop heb ik geen enkele postpakket ontvangen van Online Dierenspeciaalzaak. Na meerdere mails te hebben gestuurd naar info@onlinedierenspeciaalzaak.com en naar orderverwerking@onlinedierenspeciaalzaak.com Heb ik tot heden geen gehoor. Op de website kan men inloggen op een prive account, dat heb ik gedaan en onder mijn order staat de levering op status "geleverd". Via FB heb ik ook meerdere berichten verstuurd en ook hierop wordt niet gereageerd.
De goederen stonden vermeld op direct leverbaar in één van de bevestigingsmail.

Ik jeb via Ideal betaald, voor een snelle levering. Ik wens mijn goederen of mijn geld terug.

De oplossing

Ik wil mijn goederen z.s.m. Geleverd of het gehele aankoopbedrag terug gestort.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Onlinedierenspeciaalzaak.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Onlinedierenspeciaalzaak.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen