Klacht Onlinemakelaarsdiensten.nl: Dit bedrijf levert niet wat het belooft.

sad Niet opgelost
Gebruiker1530370791

Op 16 juni jongstleden heb ik bij onlinemakelaarsdiensten.nl het Funda verhuur pakket gekocht a 180,29 euro. Sindsdien heb ik helaas niets meer vernomen van dit bedrijf, ondanks diverse pogingen om ze telefonisch te bereiken. Per email is onlinemakelaarsdiensten.nl evenmin te bereiken. Vorig jaar heb ik nog naar volle tevredenheid gebruik gemaakt van de diensten van dit bedrijf. Maar het lijkt erop dat ik mij nu toch echt vergist heb.

Ik verwacht z.s.m. mijn geld terug te ontvangen.

Gebruiker1530370791
    Tot nu toe nog niets vernomen... Hebben anderen misschien soortgelijke ervaringen?
    Gebruiker1530370791
    Heeft anders Klachenkompas zelf misschien een suggestie over hier verder mee om te gaan?

Gebruiker1530370791
Ik heb van niemand iets gehoord, zowel niet van andere gebruikers van dit platform, niet van Onlinemkaelaarsdiensten.nl en ook niet van Klachtenkompas.nl, ondanks enkele pogingen van mij om wat respons op te wekken. Dit was dus zonde van mijn tijd. Mijn tip aan Klachtenkompas.nl is om in elk geval iets te communiceren in dergelijke gevallen, al was het maar een automatisch gegenereerd mailtje met daarin een link voor een soort vervolg. Ik denk dat ik zelf nu maar over ga op aangifte bij de politie. Vanuit deze hoek verwacht ik helaas niets meer.

Ook een klacht indienen over Onlinemakelaarsdiensten.nl?

2. Stuur een juridische brief