Klacht Onlinemakelaarsdiensten.nl: Funda pakket verkopen, maar woning is niet op Funda te vinden

LageZand

Medio november hebben wij bij Onlinemakelaarsdiensten.nl het zogenoemde "Funda pakket" en bijbehorende 30 foto's presentatie gekocht om onze woning te verhuren. Totale kosten ca. 270, euro.

In de eerste instantie ging het goed. De woning stond netjes op Funda en andere websites. Tot een aantal weken geleden, toen we wilden zien hoeveel mensen onze woning op Funda hadden bekeken. De woning was onvindbaar.

Sterker nog, er waren helemaal geen woningen meer van Onlinemakelaarsdiensten.nl of Netland Makelaars (via wie ze ook op Funda adverteren) op Funda.

De enige reactie die ik krijg is dat het te maken heeft met een technische storing aan hun database en ze er hard aan werken. Omdat we toch wilden weten of er misschien iets aan de kant van Funda niet klopt, hebben we Funda Helpdesk gesproken en zijn gaven als reactie dat ze als makelaar niet meer actief zijn op Funda.

Onlinemakelaarsdiensten.nl blijft echter dezelfde uitleg geven, namelijk dat het een technische storing is aan hun database.

Wij willen graag ons geld terug en overeenkomst ontbinden, aangezien ze iets verkopen wat ze niet na kunnen komen.

LageZand
    Inmiddels is er door Onlinemakelaardiensten.nl netjes telefonisch contact opgenomen en hebben we de door ons betaald bedragen terug ontvangen. Hoewel wij hier natuurlijk erg blij mee zijn, blijven we het jammer vinden dat deze online makelaar (wellicht deels buiten hun schuld om) niet meer op Funda kunnen adverteren.

Ook een klacht indienen over Onlinemakelaarsdiensten.nl?