Klacht Onlinemakelaarsdiensten.nl: Woning zonder overleg van de woningmarkt gehaald

JV311

Onlinemakelaar biedt een pakket aan waar ze je woning online plaatsen op verschillende websites tot de woning verkocht is.
De makelaar heeft mijn woning offline gehaald zonder overleg. Er bleek een consument geklaagd te hebben via een website dat er geen antwoord kwam n.a.v. een bezichtigingsaanvraag. Dit is mogelijk gezien er best veel aanvragen binnenkomen en ik in het buitenland verblijf. Na 1 telefoongesprek met onlinemakelaarsdienst, kwamen we overeen om duidelijke afspraken te maken om de woning terug online te plaatsen. Die zouden de de week erna via e-mail volgen. Dat is nu zo'n 6-7 weken geleden. Na verscheidene pogingen via e-mail en telefoon, heb ik nog steeds geen antwoord ontvangen.

Woning terug online plaatsen of geld terug

Onlinemakelaarsdiensten.nl
    Geachte mijnheer Verachtert,

Het is niet Onlinemakelaarsdiensten.nl, maar de verschillende websites waarop uw woning is geplaatst, die hebben aangegeven uw woning niet meer te willen publiceren, daar ondanks meerdere bezichtigingsverzoeken per mail er geen contact met hen werd opgenomen.

Daarnaast hebben wij u ook destijds verzocht accuraat de bezichtigingsaanvragen op te volgen, daar u zelf verantwoordelijk bent voor het verzorgen van deze bezichtigingen.

Wij hebben u afgelopen week(en) meerdere malen teruggebeld, voicemail ingesproken etc. Helaas heeft dit nog niet tot een gesprek opgeleverd.

Graag staan wij u ten alle tijde te woord. Gezien het feit dat u in het buitenland verblijft, zou u zo vriendelijk willen zijn aan te geven, wanneer u het beste bereikbaar bent?

In afwachting van uw reactie, verblijven wij.

Onlinemakelaarsdiensten.nl
    JV311
    Beste onlinemakelaar,

Ik heb 4x gebeldin de laatste 2 weken en minstens 6x gemaild sinds ons laatste gesprek, dus vraag me toch af u me ten alle tijde me te woord wil staan. Uw medewerkers zijn ervan op de hoogte hoe me te bereiken - via e-mail. Er was duidelijk afgesproken dat u een e-mail zou sturen met de details hoe we te werk zouden gaan om de woning terug online te plaatsen. Als vermeld, kan het niet dat er zonder communicatie een woning verwijderd wordt.

Ik kijk jullie e-mail tegemoet.

Groeten

Ook een klacht indienen over Onlinemakelaarsdiensten.nl?