Klacht Onlinemerkkleding.nl: Onlinemerkkleding neemt mijn retour onterecht niet aan en weigert mijn geld terug te betalen.

Klachtnummer
# 305029
Gebruiker
Daan2018
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een jurk besteld; deze heb ik retour gestuurd omdat hij niet paste. Volgens onlinemerkkleding zou er door mijn toedoen een gat in de jurk zitten, doordat ik een nietje door de verpakking heb gedaan om de (erg kleine) verpakking te sluiten. Om die reden kreeg ik de jurk retour. Het nietje zat inderdaad door de jurk, maar ik heb hem voorzichtig verwijderd en er is niets van te zien. Toch weigeren zij mij retour te betalen. Ik kreeg nog een paar zeer klantonvriendelijke mails en ze willen zeker niet meedenken aan een oplossing. Ik kwam er pas later achter dat zij de jurk op basis van het herroepingsrecht sowieso terug hadden moeten nemen, zelfs als hij beschadigd was. Ik heb dit laten weten, maar daar reageren zij helemaal niet op. Het is voor mij een principe kwestie; zo ga je niet met klanten om. Daarom eis ik mijn geld inclusief de verzendkosten retour; want ook dat is wettelijk verplicht. Hopelijk komen zij nu over de brug; ik heb niets met opzet verkeerd gedaan. De verpakking was uitermate klein en ik dacht dat ik hem in de originele verpakking terug moest sturen. Dat had niet gehoeven. Maar dat wist ik niet. Ik hoop dat we via deze weg alsnog tot een oplossing komen.

De oplossing

Ik wil mijn aankoopbedrag inclusief de verzendkosten retour.
De jurk hangt ongedragen in mijn kast; ik wil hem (op kosten van onlinemerkkleding) retour sturen, en anders geef ik hem weg aan mensen die weinig hebben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Onlinemerkkleding.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Onlinemerkkleding.nl?