Klacht onlineprinters.nl: Reclamatie wordt niet afgehandeld zoals beloofd

j boersma

November 2013 stickers besteld, maar er werdt 10% te weinig geleverd. Onlineprinters
doet als voorstel € 20,- retour op mijn rekening.Mevr Klein meldt op 26 nov.2013 dat dit bedrag binnen 2 weken op mijn rekening staat. Helaas!! Marie Laure Wallingers beloofd op 10 jan. 2014 hetzelfde. Helaas!! Ook Giovanni Dal Bo Zanon beloofd hetzelfde, maar ook nu geldt weer, Helaas. 3 maart 2014 contact gekregen met Dhr
Bert Koppe die mij verzekerde dat het binnen 2 weken overgemaakt zal zijn.
HELAAS !!!! komt het bedrijf zijn belofte nu ook niet na.
Als ik een bestelling doe, heeft het bedrijf haar geld binnen 2 dagen op de rekening staan, maar omgekeerd lukt het niet om € 20,- terug te storten binnen 4 maanden.

Binnen 1 week de € 20,- op mijn rekening teruggestort

Wij vinden dat onlineprinters.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

j boersma
    Er is totaal niet gereageerd door het bedrijf op de klacht, daarom heb ik in een laatste poging om mijn geld terug te krijgen nogmaals een mail gestuurd met daarin het gehele verhaal en dat ik het niet eens ben met de klachtenafhandeling. Als laatste vermeldt dat dezelfde mail is doorgestuurd aan de Directie.Wat scherts mijn verbazing, binnen 3 dagen het geld op mijn rekening.
    Dus daarmee is de klacht opgelost, Toch een -1, omdat na 4 maanden pas tot uitbetaling is overgegaan

j boersma

Ook een klacht indienen over onlineprinters.nl?