Klacht Onlineschleich.nl: Verkeerd artikel gekregen, reageren niet op klacht of pogingen om contact op te nemen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 364827
Gebruiker
Michelle Jansen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 25 april een bestelling gedaan bij webshop " Online Schleich.nl ". Op de website staat het 'webshop keurmerk' label gemeld en bij klachten wordt aangeraden hiermee contact op te nemen. Ze blijken hier echter helemaal niet bij aangesloten te zijn. Ik heb helaas het verkeerde artikel van hen geleverd gekregen maar ze reageren nergens op, ik heb al diverse malen via de mail en chat contact op geprobeerd te nemen. Een telefoonnummer wordt nergens vermeld. Terugsturen van het artikel kan uiteraard, maar dit moet ik dan zelf betalen. Gezien het feit dat verder nergens op gereageerd wordt ben ik bang dat ik dan helemaal naar mijn geld kan fluiten.

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf contact met mij opneemt, het verkeerd geleverde artikel terug neemt (op hun kosten gezien het feit dat zij het verkeerde artikel hebben toegestuurd) en mijn geld terug stort.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Onlineschleich.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Michelle Jansen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze hebben tot nog toe geen contact opgenomen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Onlineschleich.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen