Klacht Onlineshopping-59.com: ongevraagd pekket ontvangen

Klachtnummer
# 418734
Gebruiker
Claudia
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Dochter van 14 heeft op instagram een product bekeken voor gezichtsmaskers en voor ze het in de gaten heeft heeft ze 30 maskers besteld voor 100,-. nooit een bevestiging van bestelling ontvangen en vandaag in de brievenbus bestelling ontvangen met rekening. Klacht ook ingediend op hun website. ben benieuwd of ik reactie krijg

De oplossing

aangeven waar ik het gratis kan retourneren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Onlineshopping-59.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Onlineshopping-59.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen