Klacht Onlineshopping-59.com: Ongewenste bestelling

Klachtnummer
# 411035
Gebruiker
wilpenaar
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb gekeken via facebook wat hun product kost en hoe dit betaald moest worden. Het kon alleen betaald worden via PayPal of creditcard. Ik vond het product te duur en ben dan ook niet verder gegaan met bestellen. Nu een maand later ontvang ik een pakket met een waarde van €110,- waar ik niet om gevraagd heb.
Ik ben niet bereid om het op mijn kosten terug te sturen omdat ik dit nooit besteld heb. Wat nu te doen

Gewenste oplossing

Mij een retourenvelop sturen zodat ik het terug kan sturen zonder dat het mij wat kost

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Onlineshopping-59.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Onlineshopping-59.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen