Klacht Onlineshopping95.com: Pakketje ontvangen die ik niet heb besteld heb ook geen bestelling geplaatst mijn naam Klopt aders m

# 521949
Gebruiker1613776188

Klopt aders maar tel en mail adres zijn van men vader echt heel rare vervolgens wist van niets af leg pakket tijdtje weg tot iets te horen krijg vervolgens niets ga naar post nl stuur me door naar DHL bij DHL trekt man sticker op een sticker los komen we uit op onlineshopping95 opgezocht op internet gebelt netjes uitgelegt retour code van hun gekregen vervolgens week later bericht dat het pakket is ontvangen maar er niets meer in het pakket zit stuur mail terug mvr heb doosje niet open gehad weg gelegt en daarna geretoneerd wist van niets af en had ook niets besteld moet blij zijn dat netjes terug opgestuurd heb en al moeite er voor heb gedaan vervolgens krijgen we discussie aan de tel dat ik tog even een bedrag van 79.95 moet
Betalen betaald uw niet komen er nog een 40 euro incasso kosten boven op ik
Na politie buro aangiften gedaan valsheid in geschrifte en vrouwde geen resultaad wegens gebrek aan bewijs geseponeerd hoe kom ik hier in Gods naam van af want nu zit er incasso kosten bij van 40 EUR plus 79.95 en heb niets in handen niets besteld wist van niks af netjes pakketje geretoneerd word moe van van dit help wat kan ik doen

Dat ik Niets meer hoef te betalen omdat ik ook niets heb besteld en pakket netjes terug gestuurt heb blijkt er niets in te zitten moet ik gaan betalen voor iets wat ik
Niet heb en niet heb besteld dus dat alles kwijt gescholden word en ik niet meer lastig gevallen word door hun

Bijlagen

Onlineshopping95.com
    Wegens ontrbeken van de NAWTE informatie, kunnen wij dit niet controleren. Echter, treft u onderstaand onze algemene informatie. Degene die verzend, blijft verantwoordelijk voor de zending.

Retour informatie
    U kunt een bestelling met het ongeopende product, overeenkomstig onze voorwaarden, binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren. Wanneer u zelf aan ons retourneert, kan het pakketje aangeboden worden bij Post NL of B-Post. Het retouradres staat onderaan deze e-mail vermeld. Wij vragen u een verzendbewijs met Track&Trace code aan ons per mail te verstrekken (foto). De retourkosten zijn, overeenkomstig de voorwaarden, voor uw rekening. Zodra wij het product ongeopend binnen de retourtermijn ontvangen, controleren en verwerken wij dit in de administratie. Is het product geopend (seal van de verpakking verbroken) of de wettelijke retourtermijn verstreken, dan mogen wij het product niet meer retournemen en vervalt het recht op creditering.

Voorwaarden
    Wij hebben geen "niet tevreden, geld terug"-regeling en verstrekken geen gratis voedingssupplementen of samples. Voor de volledigheid verwijzen wij u naar onze voorwaarden, beschikbaar op de website, www.onlineshopping95.com / www.premiumcbdplus.com, bij "meest gestelde vragen" en "retourbeleid".

Klantenservice Online Shopping 95 / PremiumCBDplus.com
    +31 (0)85 208 7805

Gatwickstraat 13
    1043 GL Amsterdam
    Onlineshopping95.com
    Wegens ontbreken van de NAWTE informatie, kunnen wij dit niet controleren. Echter, treft u onderstaand onze algemene informatie. Degene die verzend, blijft verantwoordelijk voor de zending.

Retour informatie

Voorwaarden

Klantenservice Online Shopping 95 / PremiumCBDplus.com
    +31 (0)85 208 7805

Gatwickstraat 13
    1043 GL Amsterdam

Gebruiker1613776188
Ik heb recht om schadeloos gesteld te worden waar gaande ik niet van een bestelling af wist tog netjes geretoneerd te hebben en niet geopent te hebben dus vind dit knap als je niets besteld van niets af weet tog een keer iets ontvangt wat niet besteld is door mij binnen krijgt netjes terug stuurd tog moet betalen dit vind ik knap

Ook een klacht indienen over Onlineshopping95.com?