Klacht Onlineticketshop.nl: Geen antwoord en geld terug via tickettonline na anulering concert

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 467712
Gebruiker
Fam. B
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb 2 kaarten openingsavond Northseajazz gekocht welke is geanuleerd vanwege corona. Op de site van Northseajazz staat dat er volledige restitutie + reserveringskosten wordt gegeven. Ze hebben ticketkopers hierover al op 13 mei geinformeerd. Ticketonline geeft aan nog geen info te hebben en ik moet afwachten of ik geld terugkrijg. Hopleijk kunnen jullie mij helpen het geld terug te krijgen.

De oplossing

Geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    Fam. B
    Datum
    Zouden jullie ook hier een reactie willen geven aub. Heb nu alleen via de app contact.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Fam. B
Datum
Uiteindelijke oplossing
Wacht helaas nog steeds op antwoord. Ik dacht dat klachtencompas ook actie zou ondernemen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Onlineticketshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen