Klacht Onlineticketshop.nl: Geen uitbetaling van voucher en niet reageren op mail of whatsapp.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 485253
Gebruiker
petera330
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een voucher gekregen voor een concert die gecanceld is.
Nu wil ik deze voucher uitbetaald hebben, maar jullie beantwoorden geen enkele mail of whatsapp.
Jullie zijn wettelijk verplicht tot uitbetaling maar jullie geven niet thuis.

Gewenste oplossing

Uitbetalen van voucher.
Geboden oplossing
De voucher willen ze niet ten gelde brengen. Pas over 2 jaar als ik de voucher niet gebruik.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Onlineticketshop.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Onlineticketshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen