Klacht Onlineticketshop.nl: veel te dure kaartjes John Mayer

L.S.
Ik heb vandaag de kaarten gekregen voor het concert van John Mayer. Op de kaarten staat vermeld de prijs van €35,- + €4,- servicekosten. Ik heb drie kaarten gekocht en per stuk €159,- betaald.
Dit was een verassing voor mijn man en dochter en ik voel me zwaar getild. Het is alsof ik een kat in de zak gekocht heb. Ik hoop dat u wat met mijn klacht kunt doen. Ik dacht dat de overheid een stokje hiervoor gestoken had. Ik dacht echt dat de kaarten zo duur waren. En ik voel me nu erg dom. Ik hoop dat ik aangifte kan doen voor oplichterij.
Mvg,
Marjo van den Bercken

Ik begrijp dat ik het geld misschien niet terug kan krijgen. Maar ik hoop wel dat deze oplichters aangepakt worden.

Onlineticketshop.nl
    Beste meneer van den Bercken, Bedankt voor uw e-mail.
    Onlineticketshop is - zo als u weet - een wederverkoper van tickets voor verschillende evenementen. Wij kopen kaarten in via een groot netwerk aan leveranciers. De kaarten die u ontvangen heeft, zijn reeds doorverkocht. De naam die u op de kaart ziet staan, is de naam van de eerste koper. Deze persoon heeft zijn kaarten aan ons doorverkocht. De gegevens dienen op de kaart te blijven staan, omdat deze anders niet meer geldig is. Ook word er steeds meer met e-tickets gewerkt, zoals u deze heeft ontvangen. De organisator heeft in dit geval geen harde kaarten maar enkel e-tickets uitgegeven. Wij begrijpen uw verwarring en kunnen u verzekeren dat u met deze kaart toegang heeft tot het evenement.Ook willen wij u graag iets meer vertellen over de verkoopprijzen die wij hanteren op onze website. De prijs die op uw ticket gedrukt staat is de oorspronkelijke kostprijs van het kaartje, dus het bedrag dat het kaartje gekost heeft toen dit voor de eerste keer werd verkocht. Daarnaast houden wij altijd rekening met de marktwerking, hoe kleiner het aanbod van tickets, of hoe populairder een evenement, des te hoger de prijs zal zijn. Het verschil tussen de oorspronkelijke kostprijs en de prijs bij Onlineticketshop kan daardoor behoorlijk oplopen. Daar staat tegenover dat wij heel vaak nog kaarten kunnen aanbieden die elders al uitverkocht zijn of anderszins moeilijk verkrijgbaar.
    Wel vermelden wij altijd de originele verkoopprijs op onze site. In onze Algemene Voorwaarden - waarmee u heeft moeten instemmen alvorens u kon bestellen - wordt het prijsverschil nogmaals toegelicht. Deze kunt u nog eens teruglezen via: http://www.onlineticketshop.nl/over-ons/algemene-voorwaarden.We hopen uw vragen hierbij voldoende te hebben beantwoord.Met vriendelijke groet,
    Mirte van de Water
    Onlineticketshop
    may61
    ik vind nog steeds dat het niet klopt . ik had geen naam op mijn tickets staan, jullie kopen gewoon groot in om zo de je winst te maken en de gewone mens belachelijke prijzen te vragen. 39 ,00 euro voor het ticketen 160,00 vangen. ik ha links en rechts van mij mensen zitten langs mij voor 30,00 euro!
    het blijft dat ik kat in de zak gekocht heb! ik heb 330 euro meer betaald .110 pp. als dat geweten had../Niet te min was het een geweldig concert maar voor 39 euro pp was het nog mooier geweest

may61

Ook een klacht indienen over Onlineticketshop.nl?