Klacht Onlineveilingmeester.nl: Accountfraude, geen medewerking door onlineveilingmeester.nl

Rob

Doormiddel van accounthacking is er via mijn account een bod geplaatst op een product waarvan ik uiteindelijk de ‘gelukkige winnaar’ geworden ben. Echter heb ik de bieding nooit gedaan en heb ik ook nog eens helemaal niets aan het product. Het betreft namelijk een tuinfrees en zonder tuin heb je daar niets aan. Daarbij is het bod geplaatst op het moment dat ik aan het werk was en op locatie een demonstratie aan het geven was. Het bod lag ook nog eens een keer 100 euro hoger dan het bod dat iemand daarvoor geplaatst heeft en ook dat is uiterst vreemd te noemen. Na meermaals contact te hebben gezocht (whatsapp, telefoon en mail) zou de IT afdeling een onderzoek starten naar het misbruik van mijn account, maar daar heb ik nooit gegevens over ontvangen. Er wordt beloofd van alles te sturen, maar dat gebeurt niet. Het enige wat er uiteindelijk gezegd wordt (via de receptie van onlineveilingmeester.nl) is dat ik gewoon moet betalen. Dit aangezien ik verantwoordelijk ben voor mijn account wordt er gezegd. Echter wie is er dan verantwoordelijk voor de beveiliging van de accountgegevens???
Er is geen enkele medewerking vanuit het bedrijf en de verantwoordelijke manager (Anne-Willem Braam) staat mijn niet te woord en verschuilt zich achter mensen die geen beslissingsbevoegdheid hebben. Dit bedrijf laat mij met een zeer onzeker en onbevredigd gevoel achter. Ondertussen blijven er betaalherinneringen en ophaalberichten verstuurd worden naar mijn emailadresen wordt de druk opgevoerd. Ik vind deze gang van zaken zeer onprofessioneel en zeer klantonvriendelijk en wil dat het NU opgelost wordt en alles wordt teruggedraaid.

Ik ben tevreden als het gewonnen kavel wordt teruggetrokken en mijn account beter beveiligd wordt.

Wij vinden dat Onlineveilingmeester.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Onlineveilingmeester.nl?