Klacht Onlineveilingmeester.nl: Nalatig handelen door medewerkers onlineveilingmeester.nl en schuld bij mij leggen.

lj bont

Er wordt niet gereageerd of heel alge meen op min klacht dat zij bij de uitgifte van de kavels nalatig hebben gehandeld en mij daar verantwoordelijk voor stellen.

Ik heb een badmeubelset gekocht in verpakking en die is door de medewerker zelf van de kavelplaats naar een centraal punt in de ruimte gebracht om deze samen met de andere door mij verworven kavels aan te reiken voor in het transportbusje. Ik heb dus niet zoals het gebruikelijk is zelf het kavel verwijderd van de muur of opstelplek. Dit heeft de medewerker gedaan. Ik mag er dan vanuit gaan dat deze dan alle onderdelen meeneemt.

Bij thuiskomst ontdekte ik het gebrek. Direct heb ik daar onlineveilingmeester.nl op de hoogte gebracht. Ze zouden contactopnemen maar i.p.v. met de telefoon is dit per mail gegaan die ik pas een week later heb gezien. Daarin stond dat het onderdeel er nog was en die zaterdag opgehAld kon worden op dezelfde plek. 60km van mijn huis op een datum dat ik niet kon, maar ik zag de mail ook pas later dan die zaterdag. I.p.v. mij te bellen, ook na die zaterdag was wel zorgvuldig klantgericht etc geweest. Hebben ze het weggegooid want de ruimte moest leeg zo mailde. Ze me later. Waanzinnig dat je dit zo doet en daarmee mij een waardeloze kavel hebt verkocht en dan ook nog mij de verantwoording laten dragen. Hun thuiswerken is Groningen. 6 km bij nu vandaan. Toch niet meer dan normaal het onderdeel mee te nemen naar de hoofdvestiging (een plat plaatje van 130x60 cm) en mij even te vragen daar langs te komen. Niets van dit alles. Allemaal mijn schuld.

Ik koop al jaren lang bij deze club en verdien blijkbaar geen enkel klantrespect. Er wordt alleen maar naar de alg voorwaarden verwezen en reageren ho maar. Heb al gevraagd naar de klachtenfunctionaris maar reactie blijft uit en ik ben gewoon een paar honderd euro lichter.

Serieus ingaan op mijn klacht, een stukje emphatie tonen en verantwoordelijkheid nemen voor handelen medewerkers en een oplossing bieden welke voor beide partijen draagbaar is

Wij vinden dat Onlineveilingmeester.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Onlineveilingmeester.nl?