Klacht Only24.nl: Geen geld retour na retourneren goederen

Klachtnummer
# 83349
Gebruiker
Willem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vanaf begin maart ben ik bezig om mij geld van € 39,90 terug te ontvangen nadat ik goederen had geretourneerd. Tot op heden word ik door medewerkster Lydie Romijn met vragen aan het lijntje gehouden, maar nog geen geld retour ontvangen.

De oplossing

Voor 15-11-2014 het geldbedrag van € 39,90 op mijn rekening gestort

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Only24.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Only24.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen