Klacht Only24.nl: Geen geld retour ontvangen na retour zending

Klachtnummer
# 277047
Gebruiker
RobinaV
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In oktober 2016(!) een polo retour gezonden, tot zover nooit het geld hiervoor retour ontvangen (46,90 euro). Ik heb meerdere malen contact gehad met de klantenservice (k denk nu wel zo'n 20 keer, ik ben de tel kwijt geraakt), altijd netjes met excuses en beloftes dat het opgelost gaat worden. Hier heb ik ook meerdere mails over gehad. Helaas blijft het bij woorden en ben ik al bijna een jaar bezig om mijn geld terug te krijgen.

Nu is dit schrijf sta ik al bijna 20 minuten in de wacht om Only24 aan de lijn te krijgen. Een leidinggevende krijg je ook nooit aan de lijn die is altijd net even niet aanwezig, afspraken die gemaakt worden over terugbellen wordt geen gehoor aan gegeven. Schandalig! Voor mij geen aankopen meer bij dit bedrijf.
Helaas zie ik op internet dat ik niet de enige ben ben precies hetzelfde verhaal. Wat een zootje en wat heb je als medewerker van Only24 een rot baan om zo veel mensen in de maling te nemen....

De oplossing

Het retourneren van het geld waar ik recht op hem plus een compensatie voor de gemaakte kosten in tijd en geld.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Only24.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Only24.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen