Klacht Only24.nl: Na 6 weken nog geen geld terug van retour

Klachtnummer
# 123994
Gebruiker
P Brouwer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na 6 weken nog steeds mijn 76,70 van mijn retourgestuurde bestelling terug ontvangen.
Ook had ik in dezelfde bestelling Converse slippers meebesteld en betaald maar deze waren uitverkocht bleek.
Stond netjes op de bon maar geld ervan terugstorten is denk ik teveel gevraagd.
Volgens Marion waar ik steeds na mail antwoord (al weken)van krijg zou ik het geld vorige week ontvangen maar wederom niets.

Wel kan ik iets anders laten opsturen meldde ze me overigens 2 wkn geleden in de mail.

Ik wil gewoon het geld van de hele bestelling retour ontvangen aangezien ik daarom ook alles terug heb gestuurd.

De oplossing

Het hele bedrag van 76,70 terug ontvangen want dat is volgens de wet verplicht.
Ik heb bij googelen ontdekt dat dit veel meer mensen is overkomen en dat ze gewoon via mail van t kastje naar de muur worden gestuurd.

Ik heb uiteraard het verzendbewijs want ik heb voor het terugsturen betaald nml.
En ik heb foto,s gemaakt van de facturen incl het nooit geleverde artikel erop.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Only24.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Only24.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen