Klacht Onna Onna: wijziging polisvoorwaarden - stopgezette pechhulp
Details
Klacht
Beste heer/mevrouwOp 19 mei heb ik een email ontvangen van Onna-Onna dat de gratis pechhulp verdwijnt uit het pakket van mijn autoverzekering (voor auto's ouder dan 5 jaar). Dit gebeurt per 1 juni. Als ik toch pechhulp wil dan kan ik dit bijverzekeren voor 4,95 euro per maand.
Ik begrijp dat verzekeraars hun polisvoorwaarden mogen veranderen, maar ik vind persoonlijk 2 weken veel te kort.
Met vriendelijke groet,
Annemieke de Haan
PS Ter info: het emailadres van onna-onna dat ik heb ingevuld heb ik verzonnen, ze hebben alleen een klachtenformulier. Echter, ik moest wat invullen om door te mogen naar jullie volgende scherm.
Gewenste oplossing
Langer de tijd om na te denken of ik mijn pechhulp bij onna-onna wil bijverzekeren of dat ik naar een andere aanbieder ga.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.