Klacht Onna Onna: wijziging polisvoorwaarden - stopgezette pechhulp

Klachtnummer
# 61223
Gebruiker
Annemieke
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Beste heer/mevrouw

Op 19 mei heb ik een email ontvangen van Onna-Onna dat de gratis pechhulp verdwijnt uit het pakket van mijn autoverzekering (voor auto's ouder dan 5 jaar). Dit gebeurt per 1 juni. Als ik toch pechhulp wil dan kan ik dit bijverzekeren voor 4,95 euro per maand.

Ik begrijp dat verzekeraars hun polisvoorwaarden mogen veranderen, maar ik vind persoonlijk 2 weken veel te kort.

Met vriendelijke groet,
Annemieke de Haan

PS Ter info: het emailadres van onna-onna dat ik heb ingevuld heb ik verzonnen, ze hebben alleen een klachtenformulier. Echter, ik moest wat invullen om door te mogen naar jullie volgende scherm.

Gewenste oplossing

Langer de tijd om na te denken of ik mijn pechhulp bij onna-onna wil bijverzekeren of dat ik naar een andere aanbieder ga.

3 reacties

  1. Auteur
    Onna Onna
    Datum
    Beste,
    Hartelijk dank voor uw reactie. Pechhulp was lange tijd een gratis dienst die wij aanboden die helaas niet kostendekkend bleek te zijn voor auto’s ouder dan 5 jaar. Wij zijn ervan overtuigd dat wij deze optie tegen een scherpe prijs aanbieden. Het is helaas niet mogelijk u langer de tijd te geven. De wijziging gaat voor al onze klanten gelden per 01-06-2014. Onze verzekeringen zijn dagelijks opzegbaar. U kunt onze polisvoorwaarden autoverzekering vinden op onze site www.onna-onna.nl.
  2. Auteur
    Annemieke
    Datum
    Jammer, ik heb ondertussen uit onvrede een pechhulp bij een andere organisatie bezocht. Wat mij betreft is deze klachten zo afgehandeld.
  3. Auteur
    Onna Onna
    Datum
    Beste,
    U heeft ervoor gekozen de pechhulp elders onder te brengen. Dat vinden wij ook jammer. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

Ook een klacht indienen over Onna Onna?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen