Opgelost door Onno Opticiens: Klant onvriendelijk. Geen eigen verantwoording nemen

Franciscus

Bij het kopen van een bril had mijn dochter eisen t.a.v. draagbaarheid m.b.v. neusvleugel en sterkte (kind 3 jaar). Vanwege neusvleugel ging voorkeur uit naar een andere bril dan de winkel prefereerde. De winkel vertelde niet dat haar keuze niet geschikt was voor haar doel. Gevolg brillen bleken niet sterk en ook nog deels foute levering door verkeerde glazen. De aangeleverde brillen waren zodanig zwak dat mijn dochter elke 2 dagen naar een opticien in haar woonplaats ging om brillen terug te buigen. De eigenaar van de winkel weigert het gehele bedrag te vergoeden. Mijn dochter mag een andere bril uitzoeken ondanks dat de winkel niet over de juiste bril beschikt zoals door assistent bevestigd. Assistent erkent ook dat hij niet duidelijk heeft gezegd dat, de door mijn dochter geprefereerde bril, niet geschikt was voor het doel. Het lijkt, dat de eigenaar (naam verwijderd door moderator) niet klantgericht is. Neen mijn dochter is verantwoordelijk ondanks de slechte voorlichting en zwakke bril.

Betaalde bedrag retourneren

Geachte heer meijer,
    Alles eerst onze excuses voor de vertraging, we hebben deze klacht deze week online gezien!

Ik als eigenaar betreur ik de gang van zaken rondom de brillen van uw klein dochter.
    Echter herken ik deze situatie niet zoals omschreven, we hebben voldoende aanbod ook voor een 3 jarige, ons personeel heeft zijn best gedaan om uw zo goed mogelijk te helpen.
    Echter kan het in de praktijk voorkomen dat de brillen achter af niet naar wens zijn, dat lossen we altijd op door een andere (passende) bril te zoeken voor een klant

Graag zou ik deze situatie voor u willen oplossen door u, we staan nu nog steeds open om uw klein dochter 3 nieuwe brillen aan te bieden.

Franciscus
    Het probleem is dat de hr Jamal klachten niet echt erkend. Er is maar 1 gelijk en dat is het zijne. Dat zijn personeel het wel erkend en hij dus ook zijn eigen personeel voor schut zet spreekt boekdelen. In zo'n zaak wil je toch niet meer komen? Vertrouwen volledig weg.
    Er is maar een oplossing en dat is een financiële vergoeding. Met de helft van het bedrag neem ik genoegen.
    F.O. Meijer
    Beste heer Meijer,
    Uw beweringen over de zaak en personeel kloppen niet, U bent een mooi verhaal aan het verzinnen. uw woorden zijn totaal niet op waarheid gebaseerd, heel jammer. U bent en was hier niet direct bij betrokken.
    We gaan niet meer in op uw antwoord en wij zijn bereid om dit verder op te pakken Alleen met uw dochter en/of haar echtgenoot.

Franciscus
    Triest dat hr Jamal ontkent . De eerste keer was ik alleen en heb de hr Jamal gesproken. Bij de koop was ik niet aanwezig daarna 2x wel. Laatste maal met dochter was de hr Jamal er niet en hebben we gesproken met de man die bij de aankoop aanwezig was en toegaf dat hij onvoldoende op de ongeschiktheid van de bril heeft gewezen . Gezien de wijze waarop de hr Jamal met klanten omgaat verbaast het me niet dat zijn assistent dit nooit zal toegeven. Mijn dochter en ik nemen contact op.
    Onno Opticiens
    Wij wachten de reactie van uw dochter af.

Franciscus
    Op papier lijkt nu de zaak opgelost, maar het moet nog wel in de praktijk blijken. F.O. Meijer

Franciscus

Ook een klacht indienen over ?