Klacht Ons Tweede thuis: Hoe te handelen.

Klachtnummer
# 486960
Gebruiker
R. vd Roest
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In februari en maart 2020 is er voor €0,27 en €0,31 gebeld met haar huistelefoon, de instelling rekent dan €9,25 abonnementskosten per maand, bij geen gebruik geen kosten!
Mag een instelling dit in rekening brengen?
Ook word er elke maand €13,80 Cai, kabelaansluiting in rekening gebracht.
er zijn 52 woonruimtes er word dus 52 x €13,80= €717,60 geincasseerd.
Is dit niet een heel hoog bedrag er wonen voor mensen met een beperking en een laag inkomen.
Is dit alles wel juist?

De oplossing

Bij het bedrijf onderbouwing vragen voor het in rekening brengen van deze bedragen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ons Tweede thuis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ons Tweede thuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen