Klacht Onsaanbod.direct: Je wordt misleid

Klachtnummer
# 372532
Gebruiker
G. van Ginneken
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Gebeld door medewerker met nummer 020 - 214 98 00, die mij vertelde van NUON te zijn en mij inlichtte over komende nieuwe naam (Vattenfall). Ik kon bij de overname profiteren van geweldige korting àls ik op link zou drukken, die mij per sms werd toegezonden... Dat heb ik NIET gedaan, gelukkig. De link was helemaal niet van NUON van onsaanbod.direct

De oplossing

Men moet eerlijk zijn in het gesprek en niet doen alsof men van NUON is. De toegestuurde link was een qutomatische goedkeuring ten gunste van onsaanbod.direct

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Onsaanbod.direct hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Onsaanbod.direct?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen