Klacht Onsaanbod.direct: misleidend callcenter - Particuliergarant.nl of onsaanbod.direct

Klachtnummer
# 478233
Gebruiker
Biak1956
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Kan iemand mij helpen? Gisteren opgelicht en mij onbedoeld een nieuw energie contract afgesloten. Ik heb nog 14 dagen bedenktijd om te annuleren hoe los ik dit op? Het nummer neemt niet op en terugmailen lukt niet.

De oplossing

Bevestiging van de overeenkomst annuleren of te niet doen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Onsaanbod.direct hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Onsaanbod.direct?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen