Klacht Onsaanbod.direct: Misleidende informatie door onsaanbod.direct ten aanzien van het betalen van de overstapboete

Liefsette

Via onsaanbod.direct ben ik in februari 2020 overgestapt van Van de Bron naar Clean Energy. In een sms heb ik op 18 feb 2020 van onsaanbod.direct het contract toegezonden gekregen. Per mail hebben ze mij een bericht gestuurd, waarbij ze alle benodigde bijlagen (waaronder ook de voorwaarden, contract, e.d.) zouden meesturen. Deze bijlagen hebben zij in een mail op 18 feb. 2020 niet meegezonden. Het bedrijf is telefonisch niet bereikbaar en reageert niet op voicemailberichten om terug gebeld te willen worden.

In de sms die zij op 18 feb hebben verzonden staat een bevestiging wat zij ook destijds telefonisch hadden verteld, namelijk dat zij verder alles regelen en wordt dik gedrukt onderstreept met de woorden : U hoeft niets meer te doen." Daarbij is telefonisch verteld dat zij de boete van de oude leverancier over zullen nemen en ik daar niets voor hoef te doen.

Ik ben er recent echter achter gekomen dat die overstapboete verwerkt is in de eindnota bij Van de Bron en ik deze dus uiteindelijk toch nog zelf heb betaald. Ik heb getracht hierover contact op te nemen met onsaanbod.direct, maar daar krijg ik geen gehoor en wordt dus ook niet terug gebeld. Hierop heb ik contact opgenomen met Clean Energy, zij doen nog steeds zaken met onsaanbod.direct, en zij geven aan dat ik geen aanspraak meer kan maken op terug vordering van de overstapboete, want dat had ik binnen drie maanden moeten doen. Echter, de bijlagen die ik van onsaanbod.direct in de mail toegezonden had horen te krijgen heb ik nooit ontvangen. En de mail die Clean Energy vervolgens zegt te hebben verzonden op 24 feb. 2020 met alle bijlagen is ook per mail nooit in mijn inbox/spam binnen gekomen. Clean Energy verwijst mij terug naar onsaanbod.direct, maar van hen krijg ik geen gehoor. Ik wil dat de overstapboete alsnog overgenomen wordt door onsaanbod.direct, aangezien zij mij op die manier bij Clean Energy een contract hebben aangesmeerd.

De overstapboete alsnog betalen en aan mij €250 uitkeren.

Wij vinden dat Onsaanbod.direct hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Onsaanbod.direct?