Klacht Onsaanbod.direct: Misleidende informatie en contract afsluiten

Cdouven

Vandaag telefoon gekregen. Ze moesten gegevens controleren betreffende de tarieven. Vervolgens komen er in snel tempo verschillende tarieven. Voor een normaal mens niet bij te houden. Vervolgens wordt gezegd dat ik 21% aftrek heb aangezien ik net een eigen bedrijf ben gestart. Ik geef aan niets over te willen sluiten. Er word me bevestigd dat ik niks hoef over te sluiten. Ik blijf gewoon bij Essent en heb recht op de korting. Vervolgens moest ik mijn contact gegevens controleren en bevestigen (robot controle).

Foutieve informatie en vervolgens zou ik dus overstappen naar een zakelijke overeenkomst met Essent! Dit is me niet verteld en ook heb ik geen recht op deze aftrekposten.
Telefoonnummer is niet te bereiken!!
Startende ondernemers volledig in de maling nemen! Ik heb recht op herroeping binnen 14dagen echter Kun je dit nergens indienen.
Melden hun zich niet zullen we vervolgstappen ondernemen.

Mijn rechten op herroeping toepassen! Geen oversluiting van contract!

Wij vinden dat Onsaanbod.direct hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Onsaanbod.direct?