Klacht Onsaanbod.direct: valse voorwendselen

Klachtnummer
# 326500
Gebruiker
Blanca
Datum
0 reacties

Details

De klacht

bellen op en zeggen dat ze namens Eneco (onze leverancier) bellen omdat de kosten omlaag kunnen als we een nieuw contract nemen. We wilden groene stroom en dat kon ook want Greenchoice was een dochtermaatschappij van Eneco: niet dus. Je hebt geen bedenktijd, het is een agressieve verkoopmethode waar we helaas in zijn getrapt.
Advies: geef je IBAN nummer niet en bel je energieleverancier op bij twijfel

De oplossing

Dat ze ophouden mensen te misleiden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Onsaanbod.direct hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Onsaanbod.direct?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen