Klacht Onsaanbod.direct: Voordoen als enexis en zeggen dat er niets veranders in onze aanbieder dan aan contract van 5 jaar

Klachtnummer
# 325432
Gebruiker
Kln
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na een zeer verwarrend telefoongesprek over dat onze netbeheerder lagere kosten zou moeten rekenen dan dat ze nu doen( iets met een storing of een keer niet afgeschreven) zouden we ons huidige energiecontract (oxxio) behouden. Alleen moesten we daar wel akkoord voor geven. Dit heeft mijn man gedaan. Duidelijk navragende of ons huidige contract in stand bleef, dit werd door de medewerker meermaals bevestigd. Echter na akkoord blijkt dat dit gaat om een NIEUW. ZAKELIJK contract bij essent voor 5 jaar zonder bedenktijd! Meteen contact proberen te leggen op alle nummers niet bereikbaar, toen maar met Enexis en Essent gebeld situatie uitgelegd. Deze gaven aan dat dit absoluut niet zou mogen.
Mail gestuurd naar het desbetreffende bedrijf Rapenburg bespaaradvies (?) en ook bekend onder Rapenburg martketing solitions. Ze gaven aan het gesprek terug te luisteren en me morgen antwoord te geven.
Mijn man heeft geen tekenbevoegdheid voor mijn bedrijf dus mag dit sowieso niet regelen. Maar nog erger vind ik dat dit zomaar kan gebeuren met zware misleiding en leugens.

Gewenste oplossing

Dit zogenaamde contract onmiddelijk annuleren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Onsaanbod.direct hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Onsaanbod.direct?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen