Klacht OnsBrabantNet: Al 3 weken geen HD / interactive televisie

SefGruijters

Na overstap van andere provider naar onsbrabantnet viel na 1 week het glasvezelsignaal weg, klacht gemeld. Duurde 1 week voordat monteur kwam. Alles binnenshuis nagemeten en alles is in orde, blijkt de pvs server van KPN zijn werk niet (goed) te doen.
Monteur naar huis. Weer een week later komt er een monteur van Gideon om het (niet kapot zijnde) modem te vervangen, na test blijkt er nog steeds geen signaal te zijn (goh)
Monteur van Gideo belt ITNS van KPN, die zien waar het probleem zit en kunnen het oplossen echter moeten ze het verslag van de monteur en toestemming van OBN hebben.
OBN zegt vervolgens te wachten op de onderzoeksresultaten van KPN, intussen heb ik zelf de servicedesk van OBN gebeld om navraag te doen naar de status van deze call, elke keer hetzelfde verhaal en elke keer de toezegging dat ze me op de hoogte houden. En elke keer moet ik zelf bellen.

De oplossing is : signaal op de glasvezelkabel zodat er HD / interactief gekeken kan worden.

Wij vinden dat OnsBrabantNet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over OnsBrabantNet?