Klacht OnsBrabantNet: Al 3 weken geen HD / interactive televisie

Klachtnummer
# 132837
Gebruiker
SefGruijters
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na overstap van andere provider naar onsbrabantnet viel na 1 week het glasvezelsignaal weg, klacht gemeld. Duurde 1 week voordat monteur kwam. Alles binnenshuis nagemeten en alles is in orde, blijkt de pvs server van KPN zijn werk niet (goed) te doen.
Monteur naar huis. Weer een week later komt er een monteur van Gideon om het (niet kapot zijnde) modem te vervangen, na test blijkt er nog steeds geen signaal te zijn (goh)
Monteur van Gideo belt ITNS van KPN, die zien waar het probleem zit en kunnen het oplossen echter moeten ze het verslag van de monteur en toestemming van OBN hebben.
OBN zegt vervolgens te wachten op de onderzoeksresultaten van KPN, intussen heb ik zelf de servicedesk van OBN gebeld om navraag te doen naar de status van deze call, elke keer hetzelfde verhaal en elke keer de toezegging dat ze me op de hoogte houden. En elke keer moet ik zelf bellen.

De oplossing

De oplossing is : signaal op de glasvezelkabel zodat er HD / interactief gekeken kan worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat OnsBrabantNet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over OnsBrabantNet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen