Klacht OnsBrabantNet: Geen TV ontvangst, geen beeld meer.

Heijmen

Op 18 Maart hebben we bij Brabant Net gemeld dat er geen TV en radio ontvangst meer was, per telefoon. 19 Maart is een monteur van Brabant Net langsgeweest, en die constateerde dat het aan hun netwerk lag, en hij zou contact opnemen met de netwerk beheerder. De rest van de week heeft Brabant Net geen contact met ons opgenomen, ook niet na dagelijkse telefoontjes. Op 25 Maart is er een monteur langsgekomen, van Spitters (glasvezeltechniek Eindhoven). Die zou het op gaan lossen, naar verder niets meer van gehoord, ook niet na herhaaldelijke telefoontjes. De 28e hebben we zelf contact opgenomen met Spitters, Vrijdag de 29e zouden ze een monteur sturen. Ook hier niets meer over gehoord, de monteur is ook niet langsgekomen. Vrijdagavond weer gebeld met Spitters, en die hebben het Zaterdag de 29e in een half uur opgelost.

We willen compensatie/schadevergoeding/restitutie van abonnementsgeld voor de tijd dat we geen televisie en radio hebben kunnen ontvangen, en eventueel ook voor de gepleegde telefoontjes.

Wij vinden dat OnsBrabantNet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over OnsBrabantNet?