Klacht OnsBrabantNet: Onsbrabant sluit klant twee weken af door eigen fout en zoekt niet naar oplossing

Angel.

Onsbrabant stopt in onze regio. Hietdoor moeten wij een nieuwe provider zoeken. We zijn uitgekomen bij XS4ALL. Deze omzetting wilden wij eerder maar kon pas 26 juni volgens Onsbrabant.
15 juni rond 11.00 uur geen internet/tv/radio/telefoon.
Onsbrabant heeft opdracht gegeven (geven ze eindelijk na 3 dagen toe nadat ze XS4ALL al die tijd de schuld gaven) dat ze de stekker eruit hebben getrokken.
Deze kan er niet meer in dus nu twee weken zonder internet/tv/radio en telefoon. Onsbrabant zoekt niet naar oplossing. En onbeschoft gedrag aan telefoon. Ontkennen, en niet zorgen voor oplossing. Ben voor werk ook afhankelijk hiervan.
Onsbrabant moet zich diep diep schamen.

Per direct weer internet/ tv / radio / telefoon en een flinke schafe vergoeding voor iedere dag dat ik zonder zit en alle tijd en energie die we erin gestoken hebben.

Wij vinden dat OnsBrabantNet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over OnsBrabantNet?