Klacht OnsBrabantNet: Problemen met aansluiting, worden niet geholpen

VDB

We zijn sinds eind april verhuisd en hebben toen direct contact gezocht met OnsBrabantNet(OBN) voor een aansluiting. In eerste instantie moest deze verplaatst worden, hiervoor zijn we vervolgens in contact gekomen met Reggefiber. Zij hebben een nieuwe glasvezelaansluiting verzorgd met de benodigde apparatuur. Omdat we er pas rond 10.07 er in zouden verhuizen, hadden we keurig een afspraak gemaakt met OBN om op 2.07 ons over te zetten.
We waren meerdere malen in contact geweest in het voortraject, we hoopten dat alles goed zou gaan. 30.06 werden we echter gebeld, dat er iets mis was en de afspraak werd verzet naar 21.07. Wederom 5 - 6x gebeld, omdat we eerder over willen. OBN geeft aan dat er een fout was bij de netwerkbeheerder. Daarop hebben we contact gezocht met de Netwerkbeheerder en zij konden exact het probleem aangeven, de lijn was nog bezet door de vorige bewoner. Dit kon alleen OBN verhelpen, we krijgen maar niks meer te horen van OBN, ondanks dat we blijven bellen.

Wij gaan eerder over en willen dus een eerdere overstapdatum, volgens iedereen is het mogelijk behalve OBN zelf.
Belangrijkste oplossing die we willen, is dat OBN ons duidelijk informatie geeft over de problemen. Elke keer als we bellen krijgen we te horen dat ze ons terug bellen, maar na anderhalve week tijd hebben we nog geen 1x iets terug gehoord, terwijl ze dit al meerdere malen hebben beloofd. Wij voelen ons niet serieus behandeld, en hebben sterk het idee dat ze de tactiek gebruiken en ons afwimpelen om tijd te 'rekken'. Tot het dadelijk vanzelf 21 juli wordt, en er geen andere oplossing meer is.
Zeer teleurstellend! Bij elke keer bellen verschuilt OBN zich achter het feit dat ze een vraag uitzetten en kunnen ons dan niet aangeven hoelang het duurt voordat we respons krijgen.

Wij vinden dat OnsBrabantNet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over OnsBrabantNet?